CZKEUR

VESTA E-GP AIR

Do 2 dnů
kód produktu: VESTA E-GP AIR-XS
21 810 Kč s DPH18 025 Kč bez DPH
Koupit

Popis

ZCELA NOVÁ TECHNOLOGIE PRO MAXIMÁLNÍ OCHRANU NA CESTÁCH

SKUTEČNÁ REVOLUCE V OCHRANĚ A DETEKCI

 

 

VÍCE SENZOROVÁ TECHNOLOGIE

Page autonome_4.png

JAK TO FUNGUJE?

Technologie elektronického airbagu Helite obsahuje 2 senzory:

 • Senzor integrovaný do vesty (CDU): sleduje pohyb motocyklisty v kontextu.

 • Čidlo umístěné na vidlici motocyklu (SDU): detekuje nárazy na motocykl

 Oba senzory jsou spárovány a analyzují situaci. Jakmile je zjištěn pád nebo nehoda, vesta se automaticky nafukuje před dopadem na zem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SENZOR VESTY

Page autonome-08 (2).png

 

Analyzuje pohyb motocyklisty v reálném čase.

Dlouhá životnost nabití (1 týden)

Pracuje s GPS signálem

Detekuje pád při rychlosti vyšší jak 20 km/h

 

 

 

 

 

SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE

Page autonome-09 (2).png

 

Snadná instalace na motocykl

Detekuje pád při rychlosti od 0 km/h

Je autonomní: baterie není dobíjecí

 

 

 

 

 

 

1 TECHNOLOGIE - 2 VOLBY OCHRANY

Page autonome_7 (3).png

1. VESTA & SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE

Možné případy detekce:

• Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU detekuje pád a spustí airbagový systém v závislosti na situaci.

• Kolize s vozidlem nebo překážkou: senzor vidlice detekuje náraz a vyšle signál do senzoru vesty CDU, který analyzuje situaci a v případě potřeby aktivuje airbag.

 

Výhody:

Detekční čas dělený 2

Ochrana při klidovém stavu a nízké rychlosti

 

 

 

 

Page autonome_6 (3).png

2. POUZE VESTA

Ideální pro závodní okruhy

 

Pro okruhy je „senzor vidlice“ méně podstatný: pouze k několika málo nehodám dochází při nízké rychlosti, kolizi s vozidlem nebo nárazu do překážky.

Možné případy detekce:

• Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU analyzuje situaci, detekuje pád a v případě potřeby spustí airbagový systém.

 

 

 

 

 

 

 

 

TESTY

Page autonome-11 (3).png

 

POTVRZUJEME DETEKČNÍ ČAS MEZI 31 A 60 MS PŘI RYCHLOSTI 35 KM / H (KTERÁ POKRÝVÁ 85% NEHOD).

Testy jsme provedli ve spolupráci s UTAC, francouzskou technickou unií pro automobily, motocykly a jízdní kola. Díky těmto testům jsme ověřili naši detekční dobu.

Zkouška při čelním nárazu proti stojícímu vozidlu:

- Doba detekce senzoru vidlice: 31 ms

- Doba detekce senzoru CDU umístěného ve vestě airbagu: 62 ms

- Detekční čas konkurenčních elektronických airbagů: 95 ms


 

Page-autonome-16_2 (2).png

Airbagový systém GP Air byl vyvinut speciálně pro jezdce na okruhu. Pozornost byla soustředěna na aerodynamiku, perfektní padnutí a prostor pro zádový hrb. Pro větší bezpečí je airbag vyroben z odolných materiálů a v přední a zadní části jsou implementovány protektory což vytváří již známý TURTLE efekt!

 

Airbagová ochrana

Airbag integrovaný do vesty absorbuje nárazy a stabilizuje tělo od hlavy k kostrči. Poskytuje optimální ochranu krku, krční páteře a chrání životně důležité části (hrudník a záda).

Excelentní ochrana s Turtle technologií

Přední a zadní tělový chránič pro dvojitý Turtle efekt!

Princip Turtle technologie je podobný ochranné přilbě: tvrdá skořápku zvenčí, měkký materiál uvnitř. Toto vylepšení je zásadní v otázce vývoje bezpečnosti. Výsledky absorpce a rozdělení nárazů jsou znatelně vyšší a chrání tak vůči objektům při nárazu.

Elektronicky spouštěcí airbag

Airbag e-GP AIR integruje elektronický systém Helite. Snadné použití, stačí stisknout tlačítko třikrát pro zapnutí nebo vypnutí systému.

Pyro bombička

Aktivuje airbag v případě pádu. Je snadno a rychle nainstalována a nahrazena pilotem.

Technologie elektronického airbagového systému

Senzor CDU integrovaný do vesty sleduje a analyzuje v kontextu pohyb motocyklisty. V případě pádu automaticky aktivuje airbag před nárazem.

Odolnost vůči prodření

Vysoká odolnost vůči prodření díky kůži (hovězí useň 1,2mm) + pěna k ochraně airbagového vaku, kožené slidery na zádech lze díky suchému zipu snadno vyměnit.

Aerodynamika

Pozornost byla zaměřena na aerodynamiku s prostorem pro hrb kombinézy. Vesta se tak vejde přes jakoukoliv koženou kombinézu.

Stretch materiál

Těsně přiléhající na tělo s pružnými koženými stranami. Při nafukování airbagu používáme pružný materiál na krku/ ramenou, abychom zajistili optimální ochranu.

Snadné otvírání

Snadné otevírání i v rukavicích.

Nastavení

Nastavíte díky suchému zipu a pružnému materiálu, aby e-GP Air pěkně padnul k jakékoliv kombi. Červený suchý zip zobrazuje limit pro uzavření airbagu e-GP AIR.

Zakázková výroba

Díky zipu je možné přistoupit k materiálu kůže a loga sponzorů našít, případně natisknout

Certifikace

Certifikace CE - GP AIR je certifikována externí laboratoří CRITT Sport, francouzským specialistou pro objektivní testování osobních ochranných prostředků (PPE).

Bližší informace k velikosti:

Výběr velikosti dle tabulky je pouze informativní. Nejdůležitější je mít aerodynamiku a aby GP-AIR airbag těsně sedl na postavě, GP-AIR musí sahat 10 cm pod kyčelní hřeben (kyčelní kost).

 

ČASTÉ OTÁZKY

Je rozdíl v ochraně mezi e-GP AIR a GP-AIR ?

Mechanické nebo elektronické řešení, naše airbagové systémy vás především chrání ! Mezi těmito dvěma modely není rozdíl v ochraně. Ochrana airbagu je a zůstane naší prioritou:

- Velký objem airbagů mezi 17 a 28 litry v závislosti na velikosti systému airbagů (největší objem airbagů na trhu).

Co znamená autonomie baterie? Kdy musím dobít e-GP AIR?

E-GP Air má výdrž baterie 25 hodin, což je asi 1 týden používání. Kabel USB dodaný s vestou vám umožní dobít vestu. Doporučujeme vám dobíjet systém jednou týdně.

Kdy by měla být vesta vypnuta?

Vestu lze zapnout nebo vypnout rychlým stisknutím 3x tlačítka ON / OFF. Není nutné každodenně vestu vypínat, po 30 sekundách nečinnosti se automaticky přepne do režimu spánku.

Existují však situace, kdy je nutné vestu vypnout:
- Při přepravě vesty při rychlosti vyšší než 20 km/ h (např. autem)
- Při použití různých dopravních prostředků s vestou (auto, metro, tramvaj, vlak, autobus, letadlo atd.)
- Při dlouhém skladování bez aktivity (například v zimě)

Jak aktivuju/ deaktivuju systém?

Je velmi snadné aktivovat nebo deaktivovat systém. Lze ho zapnout/ vypnout rychlým stisknutím 3krát tlačítka.

Jaké typy pádů systém detekuje?

Technologie „Electronic Airbag System“ vyvinutá společností Helite poskytuje 360° ochranu.

Autonomní verze (tj. bez senzoru vidlice) detekuje nehody z rychlosti nad 20 km/ h. Zde jsou možné případy detekce:
- Kolize s překážkou (vozidlo, zeď, sloupek ...) zepředu, z boku nebo zezadu.
- Ztráta kontroly nad motocyklem (bez nárazu do motocyklu): Sklouznutí po boku nebo highsider

Se senzorem vidlice a volbou „Plná ochrana“:

- Stejné nehody jako výše zmíněné

- Kolize při zastavení a při nízké rychlosti.

S detekční časem děleno 2.

Jakou volbu bych si měl vybrat pro jízdu na okruhu?

I když je to vysoce doporučeno na silnici, na závodní dráze nesmíte používat možnost senzoru vidlice „plná ochrana“. Pokud však používáte e-GP Air na silnici, je možné si vidlicový senzor zakoupit samostatně.

Je airbag znovupoužitelný?

Ano, stejně jako naše mechanické systémy airbagů, tak můžete elektronický systém airbagů znovu použít, pokud je airbag v dobrém stavu (žádné otvory, trhliny). Snadno provedete, můžete sami resetovat systém za 2 minuty, aniž byste poslali vestu zpět do Helite. Jednoduše vyměňte pyro bombičku za novou, dostupnou u všech prodejců Helite po celém světě.